zaterdag 16 december 2017

Sneeuw in het park

Dit is de foto van dag 22 van mijn zwart/wit challenge.
Deze foto was onderdeel van een  serie die ik maakte toen ik met de honden en mijn fototoestel door het besneeuwde park liep. Wat was het mooi! Het zonnetje scheen die dag en het was niet absurd koud. Ik heb genoten! 

De sneeuw is inmiddels verdwenen, de herinneringen aan het mooie park-in-de-sneeuw blijven. De foto's gelukkig ook. Ik deel ze graag. In kleur, zonder mensen en zonder uitleg. 












Eén foto kreeg zelfs een geschilderde variant, met dank aan Helma van der Burgh, mijn schilderjuf. Ik vind 'm minstens zo mooi als de foto. Dank je wel Helma!

de foto: 

het schilderij:








2 opmerkingen:

  1. Je foto's zijn fantastisch. Ik heb genoten.
    Wat is het verschil tussen foto 1 en 3? En wat staat er op de bank? Ik neem aan dat je niet met honden en een koffer onder weg was.
    De honden moeten nog even wennen aan de sneeuw.
    Wat een treffer die reiger!!Die lijkt wel ingekleurd, het water is zo blauw.


    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank voor je complimenten.
      Foto 1 en 3 zijn hetzelfde, alleen 1 is in zwart/wit (van de challenge) en 3 is in kleur. Er ligt alleen maar sneeuw op de bank. Ik denk dat je de bovenste balk van de rugleuning aanziet voor een koffer?
      Bij de foto van de reiger is het water zo blauw omdat dat de weerspiegeling is van de blauwe lucht van die dag. Ik heb niets kunstmatig ingekleurd hoor!

      Verwijderen

Apple gebruikers kunnen problemen ondervinden bij het plaatsen van een reactie. Excuses daarvoor.

Voor andere gebruikers: de eenvoudigste methode om een reactie te plaatsen: kies EERST een profiel bij 'Reageer als'. Het makkelijkst is Naam/URL. Je naam is gewenst, een URL hoeft niet. Klik op DOORGAAN. Schrijf vervolgens je reactie. Blok en kopieer (Ctrl+C)/bewaar voor de zekerheid je reactie, voor het geval dat het plaatsen niet in een keer vlekkeloos verloopt (mocht dat zo zijn, dan ligt dat niet aan jou!). Bekijk eventueel een voorbeeld van je reactie. Klik vervolgens op 'Publiceren'.
Vergeet niet aan te vinken dat je geen robot bent.

Op voorhand excuses als het plaatsen van een reactie niet in één keer lukt.